OLEJ TOTAL QUARTZ 7000 10W40 5L
Total QUARTZ 7000 10W-40 jest nowoczesnym, półsyntetycznym olejem silnikowym, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla większości producentów silników na Świecie.
ZASTOSOWANIE:
◾Zalecany jest do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych najnowszej konstrukcji: wielozaworowych, wolnossących i turbodoładowanych, z wałkami rozrządu w głowicy, z katalizatorem spalin lub bez, zasilanych benzyną bezołowiową jak również gazem propan-butan.
◾Do stosowania w jeździe sportowej, miejskiej i po autostradzie, w samochodach osobowych i dostawczych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.
ZALETY:
◾Dobra płynność w niskich temperaturach zapewniającą: łatwy rozruch silnika, natychmiastowe smarowanie i ochronę przed zużyciem współpracujących jego części
◾Wysoki wskaźnik lepkości zapewniający smarowanie w wysokich temperaturach pracy
◾Dobra stabilność cieplną i odporność na utlenianie, co w połączeniu z doskonałymi właściwościami myjąco-dyspergującymi ogranicza powstawanie laków, nagarów, osadów i szlamów, mogących zanieczyścić wewnętrzne powierzchnie silnika
◾Niska temperatura krzepnięcia oleju, pozwalającą na użytkowanie go w najtrudniejszych warunkach
◾Wysoka odporność na ścinanie polimerów zastosowanych w składzie oleju, co zapewnia wyjątkową stabilność wskaźnika lepkości w czasie pracy silnika
◾Niska lotność zmniejszająca zużycie oleju w silniku
◾Całkowitą neutralność wobec powszechnie stosowanych uszczelek.
Spełnia normy i specyfikacje:
ACEA 2007 A3/B4
API SL/CF
PEUGEOT CITROEN PSA B71 2294 / B 71 2300
VOLKSWAGEN 501.01 / 505.00 MB 229.1
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
OLEJ TOTAL QUARTZ 7000 10W40 DIESEL 5L
TOTAL QUARTZ 7000 DIESEL Jest nowoczesnym, półsyntetycznym olejem silnikowym, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla większości producentów silników na Świecie. Zalecany jest do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych najnowszej konstrukcji: wielozaworowych, wolnossących i turbodoładowanych, z wałkami rozrządu w głowicy, z katalizatorem spalin lub bez, zasilanych benzyną bezołowiową jak również gazem propan-butan. Do stosowania w jeździe sportowej, miejskiej i po autostradzie, w samochodach osobowych i dostawczych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.
Podstawowe zalety i korzyści
dobra płynność w niskich temperaturach zapewniającą: łatwy rozruch silnika, natychmiastowe smarowanie i ochronę przed zużyciem współpracujących jego części
wysoki wskaźnik lepkości zapewniający smarowanie w wysokich temperaturach pracy
dobra stabilność cieplną i odporność na utlenianie, co w połączeniu z doskonałymi właściwościami myjąco-dyspergującymi ogranicza powstawanie laków, nagarów, osadów i szlamów, mogących zanieczyścić wewnętrzne powierzchnie silnika
niska temperatura krzepnięcia oleju, pozwalającą na użytkowanie go w najtrudniejszych warunkach
wysoką odporność na ścinanie polimerów zastosowanych w składzie oleju, co zapewnia wyjątkową stabilność wskaźnika lepkości w czasie pracy silnika
niska lotność zmniejszająca zużycie oleju w silniku
całkowitą neutralność wobec powszechnie stosowanych uszczelek
Specyfikacja
API SL/CF
ACEA A3/B4
VOLKSWAGEN 501.01/505.00
MERCEDES-BENZ 229.1
PEUGEOT CITROEN Benzyna I Diesel– PSA B71 2294/B 71 2300
Dane techniczne
Klasa lepkości : 10W-40
Lepkość w +40˚C : 96,8 mm2/s
Wskaźnik lepkości : 160
Temperatura zapłonu : 232°C
Gęstość (g/ml): 0,874g/cm3
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny