OLEJ TOTAL QUARTZ 7000 10W40 5L
Total QUARTZ 7000 10W-40 jest nowoczesnym, półsyntetycznym olejem silnikowym, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla większości producentów silników na Świecie.
ZASTOSOWANIE:
◾Zalecany jest do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych najnowszej konstrukcji: wielozaworowych, wolnossących i turbodoładowanych, z wałkami rozrządu w głowicy, z katalizatorem spalin lub bez, zasilanych benzyną bezołowiową jak również gazem propan-butan.
◾Do stosowania w jeździe sportowej, miejskiej i po autostradzie, w samochodach osobowych i dostawczych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.
ZALETY:
◾Dobra płynność w niskich temperaturach zapewniającą: łatwy rozruch silnika, natychmiastowe smarowanie i ochronę przed zużyciem współpracujących jego części
◾Wysoki wskaźnik lepkości zapewniający smarowanie w wysokich temperaturach pracy
◾Dobra stabilność cieplną i odporność na utlenianie, co w połączeniu z doskonałymi właściwościami myjąco-dyspergującymi ogranicza powstawanie laków, nagarów, osadów i szlamów, mogących zanieczyścić wewnętrzne powierzchnie silnika
◾Niska temperatura krzepnięcia oleju, pozwalającą na użytkowanie go w najtrudniejszych warunkach
◾Wysoka odporność na ścinanie polimerów zastosowanych w składzie oleju, co zapewnia wyjątkową stabilność wskaźnika lepkości w czasie pracy silnika
◾Niska lotność zmniejszająca zużycie oleju w silniku
◾Całkowitą neutralność wobec powszechnie stosowanych uszczelek.
Spełnia normy i specyfikacje:
ACEA 2007 A3/B4
API SL/CF
PEUGEOT CITROEN PSA B71 2294 / B 71 2300
VOLKSWAGEN 501.01 / 505.00 MB 229.1
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
OLEJ TOTAL QUARTZ 7000 10W40 1L
Total QUARTZ 7000 10W-40 jest nowoczesnym, półsyntetycznym olejem silnikowym, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla większości producentów silników na Świecie.
ZASTOSOWANIE:
◾Zalecany jest do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych najnowszej konstrukcji: wielozaworowych, wolnossących i turbodoładowanych, z wałkami rozrządu w głowicy, z katalizatorem spalin lub bez, zasilanych benzyną bezołowiową jak również gazem propan-butan.
◾Do stosowania w jeździe sportowej, miejskiej i po autostradzie, w samochodach osobowych i dostawczych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.
ZALETY:
◾Dobra płynność w niskich temperaturach zapewniającą: łatwy rozruch silnika, natychmiastowe smarowanie i ochronę przed zużyciem współpracujących jego części
◾Wysoki wskaźnik lepkości zapewniający smarowanie w wysokich temperaturach pracy
◾Dobra stabilność cieplną i odporność na utlenianie, co w połączeniu z doskonałymi właściwościami myjąco-dyspergującymi ogranicza powstawanie laków, nagarów, osadów i szlamów, mogących zanieczyścić wewnętrzne powierzchnie silnika
◾Niska temperatura krzepnięcia oleju, pozwalającą na użytkowanie go w najtrudniejszych warunkach
◾Wysoka odporność na ścinanie polimerów zastosowanych w składzie oleju, co zapewnia wyjątkową stabilność wskaźnika lepkości w czasie pracy silnika
◾Niska lotność zmniejszająca zużycie oleju w silniku
◾Całkowitą neutralność wobec powszechnie stosowanych uszczelek.
Spełnia normy i specyfikacje:
ACEA 2007 A3/B4
API SL/CF
PEUGEOT CITROEN PSA B71 2294 / B 71 2300
VOLKSWAGEN 501.01 / 505.00 MB 229.1
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
OLEJ TOTAL QUARTZ 7000 10W40 DIESEL 1L
TOTAL QUARTZ 7000 DIESEL Jest nowoczesnym, półsyntetycznym olejem silnikowym, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla większości producentów silników na Świecie. Zalecany jest do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych najnowszej konstrukcji: wielozaworowych, wolnossących i turbodoładowanych, z wałkami rozrządu w głowicy, z katalizatorem spalin lub bez, zasilanych benzyną bezołowiową jak również gazem propan-butan. Do stosowania w jeździe sportowej, miejskiej i po autostradzie, w samochodach osobowych i dostawczych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.
Podstawowe zalety i korzyści
dobra płynność w niskich temperaturach zapewniającą: łatwy rozruch silnika, natychmiastowe smarowanie i ochronę przed zużyciem współpracujących jego części
wysoki wskaźnik lepkości zapewniający smarowanie w wysokich temperaturach pracy
dobra stabilność cieplną i odporność na utlenianie, co w połączeniu z doskonałymi właściwościami myjąco-dyspergującymi ogranicza powstawanie laków, nagarów, osadów i szlamów, mogących zanieczyścić wewnętrzne powierzchnie silnika
niska temperatura krzepnięcia oleju, pozwalającą na użytkowanie go w najtrudniejszych warunkach
wysoką odporność na ścinanie polimerów zastosowanych w składzie oleju, co zapewnia wyjątkową stabilność wskaźnika lepkości w czasie pracy silnika
niska lotność zmniejszająca zużycie oleju w silniku
całkowitą neutralność wobec powszechnie stosowanych uszczelek
Specyfikacja
API SL/CF
ACEA A3/B4
VOLKSWAGEN 501.01/505.00
MERCEDES-BENZ 229.1
PEUGEOT CITROEN Benzyna I Diesel– PSA B71 2294/B 71 2300
Dane techniczne
Klasa lepkości : 10W-40
Lepkość w +40˚C : 96,8 mm2/s
Wskaźnik lepkości : 160
Temperatura zapłonu : 232°C
Gęstość (g/ml): 0,874g/cm3
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
OLEJ TOTAL QUARTZ 9000 FUTURE NFC 5W-30 1L
TOTAL QUARTZ 9000 FUTURE NFC 5W-30 został opracowany w celu pokrycia najbardziej rygorystyczne wymagania zarówno silników benzynowych i wysokoprężnych.
TOTAL QUARTZ 9000 FUTURE NFC 5W-30 jest szczególnie przydatny do turbodoładowaniem wielozawór i silniki z wtryskiem bezpośrednim.
TOTAL QUARTZ 9000 FUTURE NFC 5W-30 może być stosowany w najtrudniejszych warunkach pracy, w tym autostrad, gęstym ruchu miejskim i na każdą pogodę.
TOTAL QUARTZ 9000 FUTURE NFC 5W-30 jest idealnie dostosowany do wszystkich pojazdów wyposażonych w katalizatory i korzystających bezołowiową lub gazem płynnym (LPG). ACEA A5/B5 2008 SPEKTAKLE (A1/B1) OEM Dopuszczenia FORD WSS-M2C-913-C Kompatybilny z Ford WSS-M2C-913-B
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
OLEJ TOTAL QUARTZ 5W30 INEO MC3 5L
ACEA C3, A3/B4
API SM/CF
MB 229.31/229.51
BMW Longlife 04
VW 502.00/505.00/505.01
FORD WSSM2C 917 A
GM DEXOS 2
GM-LL-A-025 i GM-LL-B-025
HYUNDAI-KIA
ZASTOSOWANIE:
Zalecany jest do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych najnowszej konstrukcji (produkcja od 2000), w których zastosowano specjalne systemy oczyszczania spalin, umożliwiających spełnienie wymagań normy emisji spalin EURO IV.
Specjalnie opracowany dla silników grupy MERCEDES-BENZ, BMW. Zalecany jest również do samochodów marki Volkswagen, Audi, Seat i Ńkoda ze stałymi okresami międzyobsługowymi (QG0, QG2) do silników benzynowych i wysokoprężnych Volkswagena, w których system paliwowy wyposażony jest w pompowtryskiwacze.
Do stosowania w jeździe sportowej, miejskiej i po autostradzie, w samochodach osobowych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.
OPIS:
Jest najnowocześniejszym olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla marek MERCEDES-BENZ, BMW i VW. Przystosowany do najnowszych systematów oczyszczania spalin.
ZALETY:
-Osiągnie w niektórych przypadkach maksymalnych dopuszczalnych przebiegów pomiędzy wymianami sięgających nawet 30 000 km.
-Dzięki zastosowaniu technologii low SAP zapewnia całkowitą kompatybilność z filtrami cząstek (DPF) i katalizatorami utleniającymi.
-Doskonała płynność w niskich temperaturach zapewniająca: łatwy rozruch silnika, natychmiastowe smarowanie i ochronę przed zużyciem współpracujących jego części.
-Bardzo wysoki wskaźnik lepkości zapewniający smarowanie w wysokich temperaturach pracy.
-Wyjątkowa stabilność cieplną i odporność na utlenianie, w połączeniu z doskonałymi właściwościami myjąco-dyspergującymi ogranicza powstawanie laków, nagarów, osadów i szlamów, mogących zanieczyścić wewnętrzne powierzchnie silnika.
-Bardzo wysoka odporność na ścinanie polimerów zastosowanych w składzie oleju, co zapewnia wyjątkową stabilność wskaźnika lepkości podczas wydłużonych przebiegów.
-Szczególnie niska lotność zmniejszającą zużycie oleju w silniku.
-Całkowita neutralność wobec powszechnie stosowanych uszczelek.
Dostępność: brak towaru
Wysyłka w: 24 godziny
OLEJ TOTAL QUARTZ 5W30 INEO MC3 1L
ACEA C3, A3/B4
API SM/CF
MB 229.31/229.51
BMW Longlife 04
VW 502.00/505.00/505.01
FORD WSSM2C 917 A
GM DEXOS 2
GM-LL-A-025 i GM-LL-B-025
HYUNDAI-KIA
ZASTOSOWANIE:
Zalecany jest do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych najnowszej konstrukcji (produkcja od 2000), w których zastosowano specjalne systemy oczyszczania spalin, umożliwiających spełnienie wymagań normy emisji spalin EURO IV.
Specjalnie opracowany dla silników grupy MERCEDES-BENZ, BMW. Zalecany jest również do samochodów marki Volkswagen, Audi, Seat i Ńkoda ze stałymi okresami międzyobsługowymi (QG0, QG2) do silników benzynowych i wysokoprężnych Volkswagena, w których system paliwowy wyposażony jest w pompowtryskiwacze.
Do stosowania w jeździe sportowej, miejskiej i po autostradzie, w samochodach osobowych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.
OPIS:
Jest najnowocześniejszym olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla marek MERCEDES-BENZ, BMW i VW. Przystosowany do najnowszych systematów oczyszczania spalin.
ZALETY:
-Osiągnie w niektórych przypadkach maksymalnych dopuszczalnych przebiegów pomiędzy wymianami sięgających nawet 30 000 km.
-Dzięki zastosowaniu technologii low SAP zapewnia całkowitą kompatybilność z filtrami cząstek (DPF) i katalizatorami utleniającymi.
-Doskonała płynność w niskich temperaturach zapewniająca: łatwy rozruch silnika, natychmiastowe smarowanie i ochronę przed zużyciem współpracujących jego części.
-Bardzo wysoki wskaźnik lepkości zapewniający smarowanie w wysokich temperaturach pracy.
-Wyjątkowa stabilność cieplną i odporność na utlenianie, w połączeniu z doskonałymi właściwościami myjąco-dyspergującymi ogranicza powstawanie laków, nagarów, osadów i szlamów, mogących zanieczyścić wewnętrzne powierzchnie silnika.
-Bardzo wysoka odporność na ścinanie polimerów zastosowanych w składzie oleju, co zapewnia wyjątkową stabilność wskaźnika lepkości podczas wydłużonych przebiegów.
-Szczególnie niska lotność zmniejszającą zużycie oleju w silniku.
-Całkowita neutralność wobec powszechnie stosowanych uszczelek.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
OLEJ TOTAL-QUARTZ 9000 5W40 1L
Klasa lepkości SAE: 5W40
specyfikacja: ACEA A3/B4
specyfikacja: API SM/CF
specyfikacja: PSA B71 2296
specyfikacja: VW 502.00, 505.00
specyfikacja: BMW LL-01
specyfikacja: MB 229.3
specyfikacja: Porsche Code A40
specyfikacja: Opel GM-LL-B025
specyfikacja: VW 501.01, 500.00;
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
OLEJ TOTAL QUARTZ 7000 10W40 DIESEL 5L
TOTAL QUARTZ 7000 DIESEL Jest nowoczesnym, półsyntetycznym olejem silnikowym, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla większości producentów silników na Świecie. Zalecany jest do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych najnowszej konstrukcji: wielozaworowych, wolnossących i turbodoładowanych, z wałkami rozrządu w głowicy, z katalizatorem spalin lub bez, zasilanych benzyną bezołowiową jak również gazem propan-butan. Do stosowania w jeździe sportowej, miejskiej i po autostradzie, w samochodach osobowych i dostawczych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.
Podstawowe zalety i korzyści
dobra płynność w niskich temperaturach zapewniającą: łatwy rozruch silnika, natychmiastowe smarowanie i ochronę przed zużyciem współpracujących jego części
wysoki wskaźnik lepkości zapewniający smarowanie w wysokich temperaturach pracy
dobra stabilność cieplną i odporność na utlenianie, co w połączeniu z doskonałymi właściwościami myjąco-dyspergującymi ogranicza powstawanie laków, nagarów, osadów i szlamów, mogących zanieczyścić wewnętrzne powierzchnie silnika
niska temperatura krzepnięcia oleju, pozwalającą na użytkowanie go w najtrudniejszych warunkach
wysoką odporność na ścinanie polimerów zastosowanych w składzie oleju, co zapewnia wyjątkową stabilność wskaźnika lepkości w czasie pracy silnika
niska lotność zmniejszająca zużycie oleju w silniku
całkowitą neutralność wobec powszechnie stosowanych uszczelek
Specyfikacja
API SL/CF
ACEA A3/B4
VOLKSWAGEN 501.01/505.00
MERCEDES-BENZ 229.1
PEUGEOT CITROEN Benzyna I Diesel– PSA B71 2294/B 71 2300
Dane techniczne
Klasa lepkości : 10W-40
Lepkość w +40˚C : 96,8 mm2/s
Wskaźnik lepkości : 160
Temperatura zapłonu : 232°C
Gęstość (g/ml): 0,874g/cm3
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
OLEJ TOTAL QUARTZ 9000 ENERGY 5W-40 5L gratis
OLEJ TOTAL QUARTZ 9000 ENERGY 5W-40 5L Bydgoszcz
Dostępność: na wyczerpaniu
Producent
Dostępność
Wysyłka w
Cena
-
od
do